Zima 2022/2023

Zapraszamy na ferie i zimowe wypady, na pobyt połączony z pracą zdalną, na oddech od codzienności. W okolicy wiele atrakcyjnych miejsc. Trasy zjazdowe i biegowe dla narciarzy, tereny wymarzone na skitury i backcountry. Cudowne miejsce na sanki i wyprawy górskie. Zajrzyjcie do zakładki "dla aktywnych".

U nas ceny zeszłoroczne, rabaty dla gości, którzy już nas kiedyś odwiedzili, dla naszych przyjaciół.

Zapraszamy!

Lato 2022

Promocja na pobyty wakacyjne w naszym domu

Stworzyliśmy miejsce przytulne, wygodne, klimatyczne w otoczeniu przepięknych krajobrazów Pogórza i Beskidu Niskiego. To nasz drugi sezon bez bookingu, bez automatycznych rezerwacji, tylko dla przyjaciół i znajomych i dla osób przez nich poleconych. Staramy się by każdy mógł u nas wypoczywać tak jak lubi. Nasi dotychczasowi goście dali nam bardzo wysokie oceny. Byli zadowoleni zarówno z tego co zastali w naszym domu jak i z okolicy, którą zwiedzali. Wiele osób powiedziało nam dużo ciepłych słów na temat naszej pracy i zaangażowania. Dziękujemy Wam za to. Niestety po pierwszym covidovym sezonie mamy drugi,wojenno-inflacyjny. Wygląda na to, że nie wszystkich stać na wakacje, a nas zdecydowanie nie stać na sezon z niepełnym obłożeniem. W tej chwili mamy jeszcze dużo wolnych terminów w lipcu, sierpniu i wrześniu. Dlatego zachęcamy Was promocyjnie do przyjazdu. Skoro dom się gościom podoba, okolica też to znaczy, że barierą są finanse.

Proponujemy więc dodatkowy rabat na noclegi dla gości, którzy u nas spędzą co najmniej 5 dni.

Kolejne noclegi z rabatem 20 %. Przypominamy też o zniżkach dla tych gości, którzy już u nas byli – 10% na cały pobyt.

Prosimy Was o informowanie swoich bliskich, przyjaciół o naszym domu. Czują się u nas dobrze rodziny, seniorzy, dzieci, młodzież, sportowcy i „slowlifowcy”. Każdy może tu znaleźć odpowiednie warunki. Zapraszamy artystów- malarzy, fotografików w naszą przepiękną okolicę, która na pewno zainspiruje. Zapraszamy ludzi biznesu i korporacji aby odetchnąć w komfortowych, ale całkowicie naturalnych warunkach. Zapraszamy wyczynowców- biegaczy, miłośników rowerów i wędrówek górskich. Zapraszamy na domowy chleb, swojskie jajka, na spotkanie z naszymi zwierzakami i na spędzania czasu w ulubiony sposób.

Przykładowe koszty z uwzględnieniem promocji 20% od szóstego noclegu:

Wynajęcie całego domu - 7 noclegów dla max. 11 osób- 3960 zł

Część domu dla 3-6 osób - 7 noclegów - 1980 zł

Część domu dla 2 osób - 7 noclegów - 1320 zł

Zapraszamy serdecznie

Zima tuż, tuż

Zbliżają się ferie, czas rodzinnego relaksu. U nas można, choć przez chwilę, odetchnąć czystym powietrzem, pospacerować po górskich szlakach, pojeździć na sankach, wybrać się na narty biegowe lub zjazdowe, pocieszyć się przytulnymi wnętrzami i spędzić czas z bliskimi. Zimą warto też zwiedzać piękny teren Beskidu Niskiego i Pogórza z jego malowniczymi zabytkami
i obiektami turystycznymi.

Dla tych, którzy muszą pracować mamy wifi ze światłowodu by mogli pracować zdalnie (jeśli muszą), a potem wypoczywać
i korzystać z atrakcji regionu.

Zapraszamy do nas na wypoczynek zimowy.

Pierwsze lato za nami

Minęły gorące miesiące pełnego domu. Był to dla nas niezwykły czas. Sprawdzaliśmy nasze możliwości, możliwości naszego domu, byliśmy wyczuleni na potrzeby naszych gości i ulepszaliśmy co się dało. "Testowaliśmy" dom na dzieciach i seniorach. Ale ponad wszystko spędzaliśmy czas
i poznawaliśmy naszych gości. To było lato wyjątkowych spotkań z wyjątkowymi ludźmi. Wiele się nauczyliśmy, podzieliliśmy naszym doświadczeniem, wiarą, nasza wiejską rzeczywistością. Jesteśmy kiepskimi reporterami i niewiele mamy pamiątkowych zdjęć ale poprawimy się. Każda rodzina, osoba to osobna historia warta zapamiętania i utrwalenia. Nasi goście stali się częścią naszej historii i naszej rzeczywistości. Będziemy za Wami tęsknić i czekać na kolejne spotkania bo było to dla nas niezwykle ubogacające lato.

Spotkanie z ludźmi było jednocześnie spotkaniem z naszą piękną okolicą. Wypracowaliśmy program dla małych i dużych, młodych i starszych, sportowy i wypoczynkowy, muzealny i zabytkowy, kulturalny i miejsko-wiejski. Panowie biegali z gośćmi po skałach, jeździli na rowerach i organizowali przeprawy przez rzeki. Ja próbowałam wydusić coś z ogrodu lub kuchni, z różnym skutkiem.

Wiem, że tekst przydługi, ale konieczny żeby na koniec bardzo Wam podziękować. Jesteśmy wdzięczni za Was wszystkich i czekamy jesienią i zimą na Was, na Waszych bliskich, przyjaciół. Będziemy się nadal starać by polepszać co się da i tworzyć dla Was miejsce na miarę potrzeb każdego z osobna.

Dziękujemy Wam najpiękniej

Iwona i Jurek z rodziną i zwierzyńcem

Lato w pełni

Letnie klimaty 2021

slackline- czyli od drzewa do drzewa

dzieci to kochają

i to

Zima 2020/21

Nasza pierwsza zima nagrodziła nas pięknymi widokami, śniegiem i wizytami naszych znajomych. Zakończyliśmy remont drugiej części domu w przeddzień Wigilii. Bardzo nas cieszy przebywanie w tym domu i spotkania. Korzystamy ze wspólnych wycieczek
i śnieżnego szaleństwa.

Nadeszła jesień 2020

Pierwsza jesień w nowym życiu zaskoczyła nas bogactwem owoców. Drzewa uginały się pod ciężarem jabłek. Stare odmiany ucieszyły cudownym smakiem. Pozostały soki, musy, kompoty by wspominać tą przebogatą jesień w zimowy czas.

Jesienne klimaty w lesie i ogrodzie